هولدر رومیزی موبایل | نگهدارنده موبایل و تبلت رومیزی

خرید هولدر موبایل

لزوم استفاده از هولدر رومیزی موبایل برای تمامی افراد است زیرا در حال حاضر کمتر کسی را میتوان یافت که یک گوشی هوشنمد نداشته باشد، بررسی ها نشان داده است که به طور میانگین 60 درصد از شبانه روز را در حال استفاده از گوشی تلفن همراه و یا تبلتمان هستیم و با فراگیر شدن اینترنت و همچنین سایر برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی گوشی و تبلت میزان استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که در صورت نبود آنها ممکن است کار و یا تحصیل برخی با مشکل رو به رو شود .

برای استفاده بهتر و راحت تر از گوشی و تبلت لازم است تا ابزار های مورد نیاز آن را بشناسید که یکی از کاربردی ترین آنها نگهدارنده های موبایل یا هولدر موبایل است، این وسایل از جمله لوازم جانبی گوشی تلفن همراه محسوب میشوند و  هرکس مبتواند یکی از انواع آن را با توجه به شرایط خود خریداری نماید.

انواع مختلفی از نگهدارنده های موبایل موجود می باشند که از بین آنها می توان به هولدر های رومیزی برای موبایل و تبلت اشاره نمود،در این مقاله قصد داریم درباره این محصولات کاربردی یعنی هولدر موبایل و تبلت بیشتر با شما صحبت کنیم ،پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

هولدر رومیزی موبایل | نگهدارنده موبایل و تبلت رومیزی
هولدر رومیزی موبایل | نگهدارنده موبایل و تبلت رومیزی

هولدر رومیزی موبایل

اگر نمیدانید هولدر موبایل چیست باید به شما بگوییم که انواع هولدر ها به عنوان یک نگهدارنده و یا تکیه گاه هستند که در این بین هولدر های موبایل برای نگهداری از گوشی تلفن همراه و یا تبلت مورد استفاده قرار میگیرند که میتوان آنها را روی میز و یا هر سطح صاف دیگری قرار داد و گوشی تلفن همراه را بر روی آن گذاشت.

این هولدر ها میتوانند یار همیشگی شما بر روی میز کار ، میز مطالعه، آشپرخانه و با پای ثابت فیلم دیدن های شما با گوشی باشند و دارای کاربرد های فراوان می باشند.

از ویژگی های استند های نگهدارنده موبایل و تبلت میتوان به جنس آنها اشاره کرد که معمولا فلزی، چوبی و یا پلاستیکی هستند و وزن کمی دارند بنابراین میتوانید آن را مانند هنذفری و یا شارژر همواره همراه با خود داشته باشید و در شرایط مختلف از آن استفاده نمایید، همچنین ابعاد این هولدر ها بسیار کوچک می باشد و ممکن است یک سوم ابعاد گوشی شما باشند البته ممکن است مدل های فانتزی آن کمی بزرگتر باشند که این مدل ها برای استفاده در یک جای ثابت مناسب هستند و میتوان آن ها را به چشم یک دکوری دید.

هولدر رومیزی موبایل
هولدر رومیزی موبایل

انواع نگهدارنده های موبایل و تبلت

انواع نگهدارنده های موبایل از نظر نوع کاربرد و همچنین جنسی که دارند با هم دیگر متفاوت می باشند:

نگهدارنده های گوشی و تبلت از نظر کاربردشان به دو دسته رومیزی و ماشینی تقسیم بندی میشوند که مدل های ماشینی برای استفاده درون خودرو مناسب هستند و مدل های رومیزی را میتوان در محل های مختلف مانند آشپزخانه، میزکار، در هنگام مطالعه و تماشای فیلم به کار برد.

جنس نگهدارنده ها اعم از رومیزی یا ماشینی میتواند پلاستیکی، فلزی و یا چوبی باشد که البته بیشتر مدل های نگهدارنده موبایل ماشینی از جنس پلاستیک نشکن هستند و در ساخت مدل های رومیزی از چوب و فلز بیشتر استفاده میشود به ویژه مدل های فانتزی از جنس فلز هستن چرا که فرم دهی به آنها راحت تر است.

نیتا متال ارائه دهنده انواع نگهدارنده های موبایل رومیزی است که به صورت اختصاصی طراحی شده و از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند که از جمله آنها میتوان به مدل های زیر اشاره نمود:

هولدر موبایل طرح پسر

هولدر موبایل طرح دختر

هولدر موبایل طرح سلفی 2

هولدر موبایل طرح سلفی 1 

هولدر موبایل طرح مینیمال

هولدر چوبی موبایل و تبلت

که تمامی آنها علاوه بر موبایل برای تبلت هم قابل استفاده می باشند.

انواع نگهدارنده های موبایل و تبلت
انواع نگهدارنده های موبایل و تبلت

کاربرد هولدر رومیزی تبلت و موبایل

از مهمترین کاربرد های هولدر رومیزی موبایل میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از هولدر موبایل و تبلت در کلاس های آنلاین: فرفی ندارد دانشجو، دانش آمور و یا استاد باشید در هر صورت اگر با تبلت یا گوشی در کلاس های آنلاین شرکت کرده باشید متوجه شده اید که در دست گرفتن گوشی و تبلت کار سختی خواهد بود و در این صورت نمیتوانید مطالب را یادداشت برداری کنید، اما به کمک این هولدر ها شرکت در کلاس های آنلاین با تبلت و گوشی بسیار ساده خواهد بود.

استفاده از هولدر موبایل برای تماشای فیلم : اگر اهل تماشای فیلم با گوشی و یا تبلت هستید میتوانید از انواع هولدر های موبایل رومیزی استفاده نمایید و گوشی خود را در بهترین حالت ممکن تنظیم کرده و به تماشای فیلم مورد علاثه تان بنشینید در حالی که بر روی کاناپه نشسته اید و خوراکی مورد علاقه خود را میل میکنید ، استفاده از هولدر موبایل برای تماشای فیلم باعث میشود تا گوشی و تبلت را در فاصله مناسب قرار دهید که مورد برای چشم ها بسیار مفید خواهد بود.

استفاده از هولدر موبایل در آشپرخانه : اگر تمایل به پخت و پز با دستور های آشپزی آنلاین را دارید لازم است همواره در آشپزخانه گوشی تلفنتان را در دست داشته باشید که این مسئله موجب خیس شدن و یا کثیف شدن گوشی همراهتان خواهد شد، اما به کمک هولدر های موبایل میتوانید آنرا در یک جای ثایت بر روی کابینت قرار دهید .

کاربرد هولدر رومیزی تبلت و موبایل
کاربرد هولدر رومیزی تبلت و موبایل

خرید هولدر موبایل

برای خرید انواع هولدر های موبایل رومیزی برای گوشی و تبلت میتوانید به فروشگاه نیتا متال رفته و از بین مدل های مختلف آن یکی را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید، فرآیند خرید نگهدارنده موبایل از نیتا متال بسیار ساده است و در هر کجای کشور باشید میتوانید به صورت آنلاین هولدر موبایل و تبلت مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

خرید هولدر موبایل
خرید هولدر موبایل

خلاصه مطلب

در این مقاله یکی از کاربردی ترین هولدر های موبایل و تبلت را که برای استفاده در منزل و محیط کار مناسب می باشد را به شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

مقالات مرتبط با هولدر رومیزی موبایل

انواع هولدر موبایل

هولدر موبایل برای ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *