انواع هولدر موبایل | انواع نگهدارنده تبلت و گوشی

انواع هولدر کتاب

انواع هولدر موبایل از جمله لوازم جانبی گوشی و تبلت محسوب میشوند که در کنار سایر لوازم های جانبی موبایل مانند پاور بانک و شارژر قرار میگیرد و برای استفاده هر چه بهتر و ساده تر از گوشی در طول روز مورد نیاز است.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از موبایل در شرایط مختلف مانند رانندگی، مطالعه، تفریح و …. انواع نگهدارنده های موبایل و تبلت در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود میباشند که در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع آنها بپردازیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از گوشی تلفن همراه و یا تبلتتان در طول روز زیاد استفاده میکنید و به دنبال بک راه کم هزینه و هوشمندانه برای نگهداری از آنها هستید با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا شما را با انواع هولدر موبایل و تبلت آشنا کنیم.

انواع هولدر موبایل | انواع نگهدارنده تبلت و گوشی
انواع هولدر موبایل | انواع نگهدارنده تبلت و گوشی

 

هولدر موبایل و تبلت چیست ؟

هولدر های موبایل و یا تبلت از جمله لوازم جانبی گوشی هستند که اخیرا وارد بازار لوازم جانبی گوشی شده اند و افراد معمولا آنها را تحت عنوان نگهدارنده و یا استند موبایل هم میشناسند.

از هولدر های موبایل می توان در شرایط مختلف استفاده کرده که بر همین اساس انواع مختلف هولدر ها ساخته شده اند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هولدر موبایل برای ماشین
  • هولدر موبایل رومیزی

هولدر موبایل برای ماشین

حتما مدل های مختلف از این هولدر ها را در ماشین های مختلف دیده اید، این نوع از نگهدارنده های موبایل به صورت اختصاصی برای استفاده در خودرو بر روی فرمان، داشبورد، دریچه کولر و شبشه جلو خودرو طراحی شده اند و میتوان مدل های مختلف گوشی تلفن را بر اساس اندازه ای که دارند بر روی آنها قرار داد .

جنس هولدر های موبایل برای خودرو معمولا از پلاستیک های با دوام و نشکن است که به صورت گیره ای و آهنربایی می باشند و تفاوت آنها در مکانیزم نگهداری گوشی است.

استفاده از هولدر های موبایل درون ماشین برای تمامی افرادی که از اپلیکیشن های مسیریابی استفاده میکنند توصیه میشود زیرا با استفاده از آنها گوشی تلفن همراه تان مانند مانیتور های اختصاصی در خودرو میشود و میتوانید به راحتی از مسیریاب های موبایلتان استفاده نمایید .

بررسی ها نشان داده که استفاده از هولدر ها توانسته تا 80 درصد از تصادفات کم کند زیرا موجب بالاتر رفتن تمرکز راننده میشود.

هولدر موبایل برای ماشین
هولدر موبایل برای ماشین

هولدر موبایل رومیزی

این مدل از هولدر ها جزو کاربردی ترین هولدر ها هستند که میتوان از آنها در شرایط مختلف مانند تدریس، مطالعه، تماشای فیلم، وب گردی، ضبط فیلم و تهیه فیلم های آموزشی و  …. استفاده نمود.

جنس این مدل از هولدر ها معمولا فلزی و یا چوبی هستند و بر خلاف هولدر های ماشینی نیاز به نصب ندارند و قابل حمل میباشند بنابراین میتوانید این مدل از هولدر ها را همیشه همراه با خود داشته باشید.

این مدل از هولدر ها به صورت ساده و فانتزی در بازار موجود میباشند که از مدل های فانتزی میتوان به عنوان یک دکوری هم استفاده نمود و ویژگی مدل های ساده این است که فضای کوچکی را اشغال میکنند و بسیار سبک هستند.

هولدر موبایل رومیزی
هولدر موبایل رومیزی

خرید انواع نگهدارنده موبایل و تبلت

فروشگاه نیتا متال طراح و تولید کننده انواع لوازم دکوری و کاربردی از جمله نگهدارنده های کتاب، موبایل و تبلت است، برای خرید هر کدام از محصولات این فروشگاه میتوانید به صورت غیز حضوری و آنلاین اقدام نمایید .

تمامی سفارش ها به وسیله پست برایتان ارسال میشود و در کتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید، همچنین اگر برای خرید محصولات نیاز به مشاوره دارید میتوانید به ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مقالات مرتبط با انواع هولدر گوشی و تبلت

هولدر رومیزی موبایل

هولدر موبایل برای ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *