هولدر موبایل برای ماشین | نگهدارنده گوشی در ماشین

هولدر موبایل برای ماشین

استفاده از گوشی تلفن همراه امروزه بسیار متداول شده است به طوری که میتوان گفت بعد از ورود گوشی های هوشمند ، موبایل به جزء جدا ناشدنی زندگی هر فرد تبدیل شده است و در تمامی شرایط زندگی مخصوصا رانندگی به آن نیاز خواهیم داشت بنابراین لازم است برای نگهداری هرچه بهتر از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی تدبیری بیندیشیم. هولدر موبایل برای ماشین یک وسیله کاربردی است که استفاده از تلفن همراه را در حین رانندگی ساده کرده و در این مقاله قصد داریم درباره انواع هولدر های موبایل که برای استفاده در داخل خودرو هستند صحبت کنیم .

استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی یکی از اموریست که همواره منع شده است و همانطور که میدانید طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کشور استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی برای راننده تخلف محسوب میشود و جریمه را در پی خواهد داشت اما امروزه استفاده از تلفن های همراه هوشمند در حین رانندگی بسیار مرسوم شده است چرا که میتوان به کمک آن از اپلیکیشن های کاربردی مثل نقشه و جی پی اس که بر روی موبایل نصب هستند استفاده نمود بنابراین نمیتوان منکر استفاده از موبایل در حین رانندگی شد.

برای آنکه خطرات استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را کمتر کنید میتوانید از انواع نگهدارنده های موبایل که مخصوص استفاده در ماشین طراحی شده اند کمک بگیرید.

فروشگاه نیتامتال عرضه کننده انواع هولدر ها و نگهدارنده های گوشی موبایل و تبلت است که برای مشاهده مدل های مختلف آن میتوانید به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید .

هولدر موبایل برای ماشین | نگهدارنده گوشی در ماشین
هولدر موبایل برای ماشین | نگهدارنده گوشی در ماشین

انواع نگهدارنده های موبایل برای ماشین

هولدر های موبایل ماشینی بر اساس نوع طراحی شان دارای انواع مختلفی هستند که میتوان از آن در قسمت های مختلف خودرو استفاده نمود .

برخی از آنها برای قرار گیری روی فرمان خودرو مناسب هستند، برخی بر روی شیشه جلو قرار میگیرند و برخی برای نصب  روی دریچه های کولر طراحی شده اند .

بنابراین میتوان گفت که انواع هولدر های گوشی برای ماشین بر اساس محل نصبشان انواع مختلفی دارند که در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کدام یک از آنها برای خودرو شما بهتر است.

علاوه بر آن با توجه به چگونگی قرارگیری گوشی بر روی نگهدارنده ، هولدر های موبایل به دو دسته تقسیم میشوند ، هولدر های گیره ای و هولدر های آهنربایی

برای قرار دادن گوشی بر روی هولدر های آهنربایی لازم است یک قطعه فلزی گرد را به قسمت پشت گوشی خود بچسبانید تا از این طریق نگهدارنده بتواند گوشی شما را نگه دارد.

جهت قرار دادن گوشی بر روی هولدر های گیری ای، بر خلاف هولدر های آهنربایی نیاز به نصب هیچ چیزی بر روی گوشی نخواهید داشت زیرا هولدر های گیره ای دارای قابلیت تغییر سایز هستند و متناسب با ابعاد گوشی تنظیم میشوند بنابراین گوشی به راحتی بر روی آن قرار میگیرد.

طی بررسی های انجام شده نگهدارنده های گیره ای نسبت به آهنربایی کارایی بیشتری دارند به خصوص اگر در مسیر های ناهموار رانندگی میکنید بهتر است از نگهدارنده ای گیره ای استفاده کنید تا امکان سقوط گوشی به صفر برسد.

انواع نگهدارنده های موبایل برای ماشین
انواع نگهدارنده های موبایل برای ماشین

جنس هولدر های گوشی ماشینی

جنس نگهدارنده های گوشی که برای استفاده در خودرو ساخته شده اند معمولا فلزی، پلاستیک نشکن و یا سیلیکونی است که تمامی این مواد در برابر ضربه مقام هستند و به سادگی نمی شکنند.

جنس هولدر های آهنربایی از مواد مغناطیسی است که به همین منظور باید یک قطعه فلزی را پشت گوشی همراهتان بچسبانید تا بتوانید از هولدر های آهنربایی استفاده کنید.

مزایای استفاده از هولدر موبایل در ماشین

با کمک هولدر های گوشی دیگر نیاز نیست که برای استفاده از تلفن همراهتان دست خود را از روی فرمان جدا کنید زیرا هولدر آن را به صورت ثابت پیش رویتان نگاه خواهد داشت، بنابراین میتوانید با تمرکز بیشتری رانندگی کنید در حالی از گوشی همراهتان هم استفاده میکنید.

90 درصد افراد از اپلیکیشن های مسیریابی که بر روی گوشی خود دارند در هنگام رانندگی استفاده میکنند که با کمک هولدر های موبایل استفاده از این اپلیکیشن ها ساده تر خواهد بود.

جلوگیری از جریمه شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی از دیگر مزیت های هولدر موبایل در ماشین است.

مزایای استفاده از هولدر موبایل در ماشین
مزایای استفاده از هولدر موبایل در ماشین

نصب هولدر موبایل در ماشین

برای نصب هولدر ها در ماشین نیاز به هیچ وسیله با ابزار خاصی ندارید و به سادگی میتوان این هولدر ها را بر روی شیشه، دریچه کولر ، داشبورد و یا فرمان ماشین نصب نمود.

برای نصب هولدر های موبایل در ماشین میتوانید آن را توسط چسبونکی که دارد بر روی داشبورد یا شیشه جلو بچسبانید و یا بر روی دریچه کولر یا فرمان خودرو قرار دهید.

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی از لوازم جانبی مربوط به موبایل یعنی هولدر موبایل برای ماشین را به شما معرفی کردیم که به کمک آن میتوانید خطرات ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را کمتر کنید و  همچنین انواع نگهدارنده های موبایل برای ماشین را به شما معرفی کردیم که از جمله آنها میتوان به هولدر های گیره ای و هولدر های آهنربایی اشاره نمود، جهت خرید انواع هولدر موبایل و تبلت میتوانید به قسمت فروشگاه نیتا متال مراجعه کنید.

مقالات مرتبط با هولدر موبایل برای ماشین

هولدر رومیزی موبایل

انواع هولدر موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *