بهترین نگهدارنده برای کتاب | بهترین کتاب یار

بهترین نگهدارنده برای کتاب

داشتن انواع نگهدارنده های کتاب برای ایجاد نظم و انضباط در کتابخانه و یا روی میز تحریر هرکسی لازم است و در این میان انتخاب بهترین نگهدارنده برای کتاب ممکن است سخت باشد چرا که تنوع انواع نگهدارنده های کتاب با توجه به جنس و نوع کاربری آنها بسیار زیاد است.

در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع نگهدارنده های کتاب شما را در خرید بهترین نگهدارنده کتاب راهنمایی کنیم، لازم به ذکر است نگهدارنده های کتاب تحت عنوان کتاب یار و غشگیر هم شناخته می شوند.

نیتا متال طراح و تولید کننده انواع لوازم دکوری خاص و زیبا است که توانسته با تلفیق هنر و صنعت انواع نگهدارنده های کتاب فانتزی و فلزی را به بازار عرضه کند.

انواع نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده ها با توجه به جنس و نوع کاربردشان در 6 دسته بندی کلی قرار میگرند که در ادامه درباره هر کدام توضیحاتی به شما خواهیم داد.

آشنایی بیشتر با انواع نگهدارنده های کتاب به شما کمک خواهد کرد که بهترین آنها را با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید خریداری نمایید.

بهترین نگهدارنده برای کتاب | بهترین کتاب یار
بهترین نگهدارنده برای کتاب | بهترین کتاب یار

نگهدارنده کتاب فلزی

نگهدارنده های کتاب فلزی با توجه به نامشان از جنس انواع فلز ها ساخته شده اند و برای آن که مقاومت و استحکام داشته باشند و همچنین وزن کمتری داشته باشند از فلز آلومینیوم در ساخت آنها استفاده شده است.

نگهدارنده های فلزی ممکن است به صورت نگهدارنده های رومیزی و نگهدارنده های دیواری و همچنین نگهدارنده های کتابخانه باشند .

همچنین نگهدارنده های کتاب در حالت خواب که عموما تحت عنوان استند های کتاب شناخته میشوند از جنس فلز هستند زیرا استقامت آنها بیشتر است.

نگهدارنده های فلزی با توجه به این که به راحتی فرم میگیرند دارای تنوع زیادی در طرح و مدل هستند و میتوان آن را به رنگ های مختلف در فروشگاه های لوازم تحریر مشاهده نمود.

نگهدارنده کتاب فانتزی

نگهدارنده های فانتزی این روز ها طرفداران زیادی دارند چرا که هدف اکثر افراد از خریداری نگهدارنده کتاب این است که علاوه بر نظم دادن به کتاب ها، موجب زیبایی قفسه کتاب و فضای اتاق هم شود.

به همین دلیل با خرید نگهدارنده های کتاب فانتری میتوان با یک تیر دو نشان زد.

نگهدارنده های فانتزی بیشتر به عنوان نگهدارنده های رومیزی، نگهدارنده کتاب برای کتابخانه و نگهدارنده های دیواری هستند و عموما از جنس فلز شاخته میشود اما مدل های چوبی آن هم موجود است که میتوانید مطابق با سلیقه و همچنین دکوراسیون اتاقتان هر کدام را خریداری نمایید.

نگهدارنده کتاب فانتزی
نگهدارنده کتاب فانتزی

نگهدارنده کتاب رومیزی

کتاب یار های رومیزی جهت مطالعه راحتر به کار میروند به گونه ای که با قرار دادن کتاب روی این نگهدارنده ها دیگر احساس خستگی و درد گردن بعد از مطالعه را تجربه نخواهید کرد.

نگهدارنده های رومیزی به صورت چوبی و فلزی و همچنین ترکیبی از چوب و فلز موجود می باشند.

بهترین مدل های نگهدارنده کتاب رومیزی، نگهدارنده هایی هستند که قابلیت تنظیم زاویه دارند چرا که میتوان آنها را با توجه به حالت نشستن خود تنظیم کنید.

نگهدارنده کتاب رومیزی
نگهدارنده کتاب رومیزی

نگهدارنده کتاب در حالت خواب

نگهدارنده های کتاب در حالت خواب برای افرادی که به صورت طولانی مدت مشغول مطالعه و کار با لب تاب و تبلت هستند، بسیار مناسب است.

این نگهدارنده ها دارای پایه متحرک بوده و به راحتی جابه جا میشوند ، علاوه بر اینکه میتوان از این مدل نگهدارنده ها در کنار تخت خواب استفاده کرد، میتوان از آنها در کنار مبل و میز کار هم استفاده نمود.

این مدل نگهدارنده ها عموما فلزی هستند و در زیر آنها چرخ هایی تعبیه شده است که به راحتی بتوان آنها را جا به جا نمود.

نگهدارنده کتاب برای کتابخانه

چیدمان بهتر و منظم تر کتاب ها در قفسه های کتابخانه به کمک این نگهدارنده ها امکان پذیر است که یک وسیله ال مانند است و برای جلوگیری از سر خوردن کتاب ها مورد استفاده قرار میگیرد.

این مدل نگهدارنده ها که تحت عنوان غشگیر ها هم شناخته میشوند ، بیشترین کاربرد را در کتابخانه های عمومی دارد که انواع ساده و مینیمال آنها در کتابخانه های عمومی به کار گرفته میشود.

نگهدارنده کتاب دیواری

این نگهدارنده ها بر روی دیوار نصب شده و برای افرادی که فضای کمی برای قرار دادن کتاب هایشان دارند یک ایده عالی است.

خرید بهترین نگهدارنده ‌کتاب

حال که با انواع نگهدارنده های کتاب، کتاب یار ها، غشگیر ها و استند های کتاب و همچنین کاربرد آنها آشنا شدید میتوانید متناسب با نیازتان هرکدام را خریداری نمایید، در ادامه لیستی از بهترین آنها برایتان فراهم شده است که در فروشگاه نیتا متال موجود هستند و میتوانید به صورت اینترنتی آنها را خریداری نمایید.

نگهدارنده کتاب طرح سوپر من

نگهدارنده کتاب طرح عشق

نگهدارنده کتاب طرح با من بیا

نگهدارنده کتاب طرح آدمک

نگهدارنده کتاب طرح ایفل

نگهدارنده کتاب طرح چراغ کلاسیک

نگهدارنده کتاب طرح خرگوش

نگهدارنده کتاب طرح پرنده

نگهدارنده کتاب طرح فرشته

خرید بهترین نگهدارنده کتاب
خرید بهترین نگهدارنده کتاب

مطالب مرتبط با بهترین کتاب یار

نگهدارنده کتاب در حالت خواب

نگهدارنده کتاب برای مطالعه

انواع نگهدارنده کتاب چوبی

نگهدارنده کتاب برای کتابخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *