معرفی نگهدارنده کتاب نیتا طرح دوچرخه

غشگیر کتاب نیتا طرح دوچرخه
 
 
نگهدارنده کتاب طرح دوچرخه نیتا متال ، یک محصول خلاقانه و کاملا کاربردی است که از یک جفت شلف پایه تشکیل دشه و باعث ایستاده نگهداشتن کتاب های شما در بین فضای دو شلف می شود. این محصول مناسب قرار گرفتن روی میز، روی کنسول، روی شلف و یا داخل کتابخانه می باشد.
 
این محصول با همراه داشتن ایده ، خلاقیت و طرح هندسی ، مناسب افرادیست که به محیط اطرافشان اهمیت ویژه ای می دهند. این محصول خلاقانه و کاربردی بوده و باعث نظم دهی به کتاب ها که بسیار ارزشمند هستند، می شود. طرح خاص ، دکوراتیو و کلاسیک این محصول به محیط (میز، کنسول، کتابخانه و …) زیبایی هدیه می کند. این محصول دارای طرح فانتزی و جذاب مناسب کودکان و بزرگسالان بوده و مانند سایر محصولات ما دارای ضمانت بی قید و شرط می باشد.

این محصول بصورت جفت قابل بفروش می رسد

✔مزایای جنس فلز: ?مقاومت بالا ?طول عمر نامحدود ?شکسته نشدن


همیشه نگهداری و نظم دادن به کتاب ها دشوار بوده به این دلیل که اگر در کتابخانه قرار بگیرند دور از دسترس هستند و اگر روی میز باشند باعث شلوغی می شوند. این محصول این مشکل را حل میکند و کتابهای شما همیشه بصورت منظم در دسترس شما هسند.

مشخصات نگهدارنده کتاب نیتا متال طرح دوچرخه

جنس و نوع رنگ

این محصول از جنس فلز مقاوم (آهن) بوده و دارای رنگ استاتیک پودری کوره ای (ضد زنگ) و با پوشش بالا می باشد. جهت آشنایی با رنگ کاری کوره ای کلیک کنید. در قسمت زیر محصول چهار پایه فومی ضد خش قرار دارد.

ابعاد

طول:  20 سانت
عرض: 12 سانت
ارتفاع:  18 سانت

نحوه استفاده از این محصول

نگهدارنده کتاب طرح دوچرخه از دو شلف پایه تشکیل شده که قسمت جلو و عقب دوچرخه به وسیله خط چین ها به راحتی با دست خم می شوند . دو شلف را با توجه به تعداد کتابی که داریم رو بروی هم قرار داده و کتاب ها را در فضای بین دو شلف قرار می دهیم.

نگهدارنده کتاب نیتا طرح دوچرخه
نگهدارنده کتاب نیتا طرح دوچرخه

 

در ساخت و تولید این محصول دقت بر این شده است که:

متریال اولیه از مرغوب ترین فلز آهن موجود در کشور باشد که علاوه بر وزن مناسب و مقاومت،به مرور زمان دچار خوردگی و افت کیفیت نشود. نوع فلز بکار رفته از نوع آهن تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد. ما در تولید این محصول ، فلز سخت و سرد را به طرحی فانتزی و ظریف تبدیل کردیم . تمام قسمت های این محصول پرداخت شده و تیز و برنده نیستند.

مشاهده این محصول در اینستاگرام نیتا متال

محصولات نیتا متال در دیجی کالا

نگهدارنده کتاب ، غشگیر کتاب ، هلدر کتاب ، بوک اند و شلف کتاب از دیگر اسامی این محصول است. این محصول برای اولین بار در ایران توسط گروه تولیدی نیتا متال تولید و عرضه شده است.

تمام مالکیت فکری و معنوی این محصول نزد نیتا متال محفوظ است.

 
لینک های مفید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *